Sunday, March 6, 2011

Bercuti2 di Dalam Malaysia

Port Dickson


Setelah memikirkan ke man tempat harus ku tuju sabtu 5.3.2011 aku buat ke putusan nak pergi ke Port Dickson. Seawal jam 5 pagi aku menyiapkan semua juadah makanan untuk di bawa. Jam menunjukkan pukul 8.30 aku mengejutkan suamiku bangun tido untuk mandi di pantai...disebabkan dia kerja mlm susah betul nak bangun....

Akhirnyer tunggu punya tunggu pukul 11.30pagi baru bergerak...perjalanan mengambil masa dlm 1 jam 30 minit shj. Bertolak dr Kuala Lumpur dan exit di Tol Port Dickson. Sepanjang jln tu aku berckp smp penat suamiku melayan..itulah aku kl aku senyap pelik tu mesti ader tak kena, maklumlah nak jd peguam tak kesampaian. he3.

Setiba di PD aku menghala ke Teluk Kemang terlihat kedai di tepi Jalan berhampiran Marina resort kl tak silap Restaurant Koboi, kat situ disediakan pelbagai juadahan makanan berasaskan bakar seperti ayam panggang dan ikan panggang. Setelah kenyang aku meruskan perjalanan ke Teluk Kemang.

Setibanyer di sana tepat jam 2 ptg, matahari betul2 di tgh2 kepala ku..ooohhh panas bukan main...suamiku dah tak sabar2 nak mandi tak kira waktu tu panas terik...tanpa membuang masa dia terus mandi bersama kawan masa dia di Giatmara, Pt Sulong, En Hafinas...seronok tgk suamiku. Aku membatalkan hasrat utk mandi disebabkan terlalu panas. Dan lgpn kulit ni dah selalu rasa sejuk sb keje dlm econ  shj tu yg mengada2 dulu tak kisah semua tu pantang jmp air...heheheheh....

Apapun seronok sgt sb dapat jln2 dgn suamiku dan kwn baikku fazlina serta adikku norzalela....love u all

No comments:

Post a Comment