Sunday, October 23, 2011

Baju Kawin Fiza Tenggaroh 1, Mersing

Nilah baju kawin untuk fiza....sblm kak dia ambik aku dah mms dia dulu . Nampaknyer dia suka sgt...aku pun suka, maklumlah aku ni bkn pro just isi masa lapang.....


Mutiara dan manik ni disediakan oleh fiza sendiri jadi aku tolong jahit jer...design baju ni dia ikut mcm baju Dynas tapi baju Dynas tu guna batu kristal dia tukar kepada mutiara....

Ni bahagian leher...aku punya design sendiri..tak sehebat designer tapi janji comel dipakai oleh Fiza di hari bahagia nnt...

Ni bahagian pinggang dia...dia nak corak crumble dan padat, sehari jer aku buat bahagian ni sambil tgk TV sambil jahit dan inilah hasilnyer...

Ni bahagian tangan tapi agak kabur sikit...ni aku jahit kat lace, gabungan manik, labuci dan mutiara...inilah hasilnyer kat gambar tak nampak menarik tapi kl tgk yg sebenar memancor!!!...bak kata org Perak..heheheh...mcm tulah bunyinyer, kalau org jowo kata lak marvelous, eh tu org putih kata....

1 comment:

  1. salam nak tanye, klu ambil tempahan utk jahit manik mcm ni tp just dekat pinggang je.. brp lama eh?

    ReplyDelete