Thursday, December 15, 2011

Bracelet Ina

Ni lak bracelet....ni aku tgk2 kat blog senior2 manik gak...ader gak beberapa yg saya beli ngan Manik Wani...tapi lum sempat nak ilhamkannye pada baju...disebabkan tak sibuk sgt jahit manik baju org so jahit baju sendiri....hehehhe...Baju ni aku beli kat Jln TAR, RM 10 jer.....nak save aku jahit sendiri baju ni sb nak pakai gi kerja jer....so nak nampak mahal tu yg tambah aksesori kat lengan bt kat leher rugi jer sb aku pakai tudung.....

ni pandangan depan...maklumlah kamera murah gambar pun tak jelas...janji leh tgk

Ni lak pandangan sisi...heheheh...masa buat tu mcm tak cantik bila tgk kat gambar oklah....hhuhuhuhu

Kalau saper2 nak ina buatkan mcm ni boleh ajer...telefon atau email ina...sblm saya busy ni lehlah order....hehehe

No comments:

Post a Comment