Thursday, August 1, 2013

Selamat Hari Raya Aidilfitri...Maaf Zahir Batin....2013

Ni lah buah hati pengerang jantung saya.....budak tecik yg banyak tolong saya kemas rumah dan siapkan semua tempahan manik saya....Apapun saya nak ucapkan selamat hari raya dan maaf zahir batin kepada semua pelanggan setia saya....dan tak lupa kepada semua yang singgah ke blog saya...

Tahun ni saya mengurangkan tempahan disebabkan si kecil ni....Tahun ni 1st dia beraya....saya akan bercuti selamat 2 minggu bermula esok.....saya akan berhari raya di Parit Sulong , Batu Pahat, Johor..memandang saya dan suami asal sana....kemudian menjelajah se antero Johor.....dari Batu Pahat, Kluang, Mersing, Kota Tinggi dan Johor Bahru.....dua daerah lagi tak der sedara kat sana....so tak ke sanalah.....huhuhuh.....

SELAMAT HARI RAYA
MAAF ZAHIR BATIN

No comments:

Post a Comment