Monday, April 7, 2014

Make up dan beading Tudung & Veil utk Majlis Pertunangan Adik....

Inilah hasil make up yang saya buat....lagi satu step kemahiran yang saya belajar....tudung tu bawal saya letakkan bunga dan tabur glass pearl di atasnyer.....murah je tudung tu RM 5.00 saya beli kat Bunga Reben Jln TAR tapi nampak mahal ditambah dengan bunga-bungaan.....

Veil pula saya beli bahan-bahannyer kat Bunga Reben....semuanyer...macam nak main masak-masak lak.....veil tu dengan budget RM 100 saya hasilkan veil tersebut...simple jer.....heheheh//

Inilah adik saya dah selamat bertunang...nantikan majlis perkahwinan....baju nikah saya akan upgradekan baju yg kawan bagi....dan tudung utk majlis pernikahan....tunggu...huhuhu....dijangka bulan 9...saya pun akan post gambar baju saya dan emak yg di tatarias dengan manik....heheheh....mak nak glamour gak....


No comments:

Post a Comment